ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

www.yamadori-eshop.gr

 

Οι όροι χρήσης και προϋποθέσεις παροχής υπηρεσιών που ισχύουν και ορίζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα (για συντομία eshop)

μπορεί να διαφέρουν από άλλους ή συνήθεις όρους χρήσης ηλεκτρονικών καταστημάτων λόγω της ιδιαιτερότητας των προϊόντων.

Ο επισκέπτης / χρήστης των υπηρεσιών και των σελίδων του δικτυακού μας τόπου και του eshop www.yamadori-eshop.gr οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις  πριν από τη  χρήση αυτών και σε περίπτωση διαφωνίας οφείλει να μην κάνει χρήση τους.

Ειδάλλως τεκμαίρεται ότι τους αποδέχεται και συμφωνεί με αυτούς.

Το yamadori-eshop.gr δύναται να τροποποιεί και να ενημερώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης.

Οι ακόλουθοι όροι χρήσης ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου και για ό,τι γενικά περιλαμβάνεται στις σελίδες του δικτυακού μας τόπου.

 

 

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ / ΧΡΗΣΤΗ / ΠΕΛΑΤΗ

Δεν επιτρέπεται σε ανήλικα (κάτω των 18 ετών) άτομα, η παραγγελία και αγορά προϊόντων από τον δικτυακό μας τόπο. Σε περίπτωση που κάποιος ανήλικος προβεί στην παραγγελία – αγορά προϊόντων, την ευθύνη έχει ο έχων την επιμέλεια του ανήλικου και το Yamadori-eshop θα αξιώσει αποζημίωση από αυτόν. 

 

Ο επισκέπτης / χρήστης του δικτυακού μας τόπου οφείλει αφενός μεν να συμμορφώνεται με τους κανόνες και τις διατάξεις του Ελληνικού, Ευρωπαϊκού και Διεθνούς Δικαίου και τη σχετική νομοθεσία που διέπει τις τηλεπικοινωνίες, αφετέρου δε να απέχει από κάθε παράνομη και καταχρηστική χρήση του περιεχομένου και των υπηρεσιών του δικτυακού μας τόπου.

 

Ο επισκέπτης / χρήστης του δικτυακού μας τόπου οφείλει, εφόσον επιλέξει να εγγραφεί ως μέλος (sign up), προκειμένου να έχει πρόσβαση σε ιδιαίτερο περιεχόμενο – πληροφορίες – σελίδες του δικτυακού μας τόπου, να δηλώνει και να υποβάλει τα αληθινά του στοιχεία.

 

Ο χρήστης / πελάτης του δικτυακού μας καταστήματος οφείλει κατά την φάση της ολοκλήρωσης της παραγγελίας (checkout) να δηλώσει τα αληθινά του στοιχεία. Κάθε άλλη (ψευδή) υποβολή στοιχείων εκ μέρους του πελάτη θεωρείται κακόβουλη απόπειρα παραπλάνησης και διώκεται ποινικά.

Δεν επιτρέπεται η αγορά προϊόντων και η υποβολή παραγγελιών από τον πελάτη για λογαριασμό τρίτων εκτός και μόνο από την περίπτωση δώρου.

 

Οι πελάτες βεβαιώνουν με την υποβολή στοιχείων τρίτων στην περίπτωση αποστολής δώρου, πως έχουν την συγκατάθεσή τους για να το πράξουν. Το Yamadori eshop δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τυχόν ανωμαλίες που θα προκύψουν από το τρίτο πρόσωπο, σε περίπτωση μη αποδοχής παραλαβής των προϊόντων και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή. Άλλως ο πελάτης που έκανε την παραγγελία έχει το δικαίωμα να ζητήσει την ανα-δρομολόγηση της παραγγελίας προς αυτόν, αναλαμβάνοντας ο ίδιος το κόστος των επιπλέον μεταφορικών και χωρίς να μπορεί να αξιώσει καμία απαίτηση για τυχόν ζημιά που μπορεί να προκύψει από τις επιπλέον μεταφορές. Στην περίπτωση αποστολής δώρου το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να ενημερώσει τον αποδέκτη του δώρου για την ταυτότητα του αποστολέα του δώρου σε περίπτωση που αυτό του ζητηθεί.

 

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Το Yamadori-eshop καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου  www.yamadori-eshop.gr να είναι ακριβείς, σαφείς, και ορθές. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη του δικαιούχου του δικτυακού τόπου, για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου. Το Yamadori-eshop δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση όπου, μετά από κακόβουλη επίθεση από τρίτους (εγκατάσταση λογισμικού, -ιών) στον δικτυακό μας τόπο, προκύψει ζημιά στους χρήστες του δικτυακού μας τόπου.

 

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

Οτιδήποτε παρέχεται στους επισκέπτες / χρήστες μέσω του δικτυακού μας τόπου δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση, ευθέως ή εμμέσως, παρότρυνση, συμβουλή ή προτροπή για τη διενέργεια οποιασδήποτε πράξεως αλλά εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια των επισκεπτών / χρηστών να αξιολογήσουν ό,τι τους παρέχεται και να ενεργήσουν βασιζόμενοι στην ιδιωτική τους βούληση και κρίση, αποκλειόμενης οποιασδήποτε δικής μας ευθύνης.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ MARKETING – COOKIES – ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Ο δικτυακός μας τόπος δύναται να χρησιμοποιεί cookies για την αναγνώριση του επισκέπτη / χρήστη σελίδων και υπηρεσιών. Τα cookies είναι μικρά αρχεία που αποθηκεύονται στο σύστημα του χρήστη. Δεν μας επιτρέπουν να λαμβάνουμε γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή του επισκέπτη / χρήστη. Χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την αναγνώριση και τη διευκόλυνση πρόσβασης του επισκέπτη / χρήστη όσον αφορά τη χρησιμοποίηση σελίδων και υπηρεσιών του δικτυακού μας τόπου, για στατιστικούς λόγους, για λόγους marketing καθώς και για την ανάλυση της αποτελεσματικότητας του δικτυακού μας τόπου. Ο επισκέπτης / χρήστης κάνοντας χρήση με οποιονδήποτε τρόπο του δικτυακού μας τόπου αυτόματα αποδέχεται την χρήση cookies, διαφορετικά οφείλει να μην κάνει χρήση του δικτυακού μας τόπου. 

Το Yamadori-eshop σε καμία περίπτωση και για κανένα λόγο δεν γνωστοποιεί σε άλλα πρόσωπα ή εταιρείες, οποιοδήποτε στοιχείο έχει καταχωρήσει κάποιος επισκέπτης / χρήστης / πελάτης του δικτυακού μας τόπου. Μόνη εξαίρεση, η γνωστοποίηση που προβλέπεται από το Νόμο, στις αρμόδιες αρχές. Για την ασφάλεια των συναλλαγών ο δικτυακός μας τόπος συλλέγει την διεύθυνση ip του εκάστοτε επισκέπτη / χρήστη / πελάτη.

 

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

Η συγκεκριμένη σύμβαση χρήσης διέπεται από τις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, τις οδηγίες και τους Κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Δικαίου και τις σχετικές Διεθνείς διατάξεις, ερμηνεύεται δε με βάση τους κανόνες της καλής πίστης, των συναλλακτικών ηθών και του οικονομικού και κοινωνικού σκοπού του δικαιώματος. Αρμόδια δικαστήρια για τυχόν αναφυόμενες διαφορές εξ αφορμής της εν λόγω σύμβασης είναι τα Δικαστήρια Χανίων.

 

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Το eshop έχει το δικαίωμα να ζητήσει περαιτέρω επιβεβαίωση των στοιχείων του πελάτη και να επαληθεύσει την παραγγελία πριν την αποστολή της, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο. Σε περίπτωση που αυτό δεν καταστεί δυνατό η παραγγελία θα μείνει ανεκτέλεστη και θα διαγραφεί. Επίσης το eshop έχει το δικαίωμα να αρνηθεί χωρίς καμία εξήγηση την αποδοχή μιας παραγγελίας αν το κρίνει σκόπιμο.

 

Οποιαδήποτε καθυστέρηση στους χρόνους ενημέρωσης  του καταστήματος πέραν τον αναγραφόμενων

στερεί από τον πελάτη τα όποια δικαιώματά του.

 

  

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Απαραίτητη προϋπόθεση για την κατάρτιση της πώλησης, είναι η γνωστοποίηση από πλευράς του πελάτη κάποιων προσωπικών στοιχείων στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Όταν πραγματοποιηθεί μια παραγγελία, το ηλεκτρονικό κατάστημα θα ζητήσει το ονοματεπώνυμό, τη διεύθυνση, τον αριθμό του τηλεφώνου και την ηλεκτρονική διεύθυνση (email) του πελάτη. Τα δεδομένα αυτά, με κανέναν τρόπο δεν θα, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους παρά μόνο στις περιπτώσεις που αυτό επιβάλλεται από τις αρχές και στην περίπτωση αποστολής δώρου όπως προαναφέρθηκε. Τα στοιχεία αυτά, καταχωρούνται σε βάση του ηλεκτρονικού καταστήματος, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο την διευκόλυνση του εκάστοτε πελάτη σε περίπτωση μελλοντικής αγοράς. Ο εκάστοτε πελάτης μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να ενημερώνεται για τα καταχωρημένα στοιχεία καθώς και να τα τροποποιεί. Οι πελάτες βεβαιώνουν αυτόματα με την υποβολή στοιχείων τρίτων (για παράδειγμα στην περίπτωση αποστολής δώρου) πως έχουν την συγκατάθεσή τους για να το πράξουν.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ – ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Οι παραγγελίες εξοφλούνται

Με αντικαταβολή στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας.

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Με πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PAYPAL.

Με ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ή ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ κάρτα μέσω ασφαλούς σύνδεσης.

Σε όλες τις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ

Το Yamadori eshop έχει το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει ανά πάσα στιγμή και χωρίς καμιά προειδοποίηση τις τιμές των προϊόντων καθώς και τις όποιες προσφορές – εκπτώσεις είναι διαθέσιμες στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Οι τυχόν επιστροφές χρημάτων από το κατάστημα προς τον πελάτη θα γίνονται με τρόπο που θα κρίνει το κατάστημα και εντός 10 ημερών από την αποδοχή εκ μέρους του καταστήματος του λόγου επιστροφής των χρημάτων.

 

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Το κόστος μεταφοράς και παράδοσης των προϊόντων υπολογίζεται αυτόματα στο CHECKOUT και πριν την οριστικοποίηση της παραγγελίας ώστε ο πελάτης να είναι ενήμερος για το συνολικό κόστος. Ο υπολογισμός γίνεται με αλγόριθμους που λαμβάνουν υπόψιν όχι μόνο το βάρος του εκάστοτε προϊόντος αλλά και τον όγκο της συσκευασίας που απαιτείται. Το κόστος των μεταφορικών που εμφανίζεται δεν αφορά τις χαρακτηριζόμενες από τη μεταφορική εταιρεία ως ‘ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ’ περιοχές. Στην περίπτωση που ο προορισμός της παραγγελίας είναι ‘ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟΣ’ ο πελάτης θα ενημερωθεί από το Yamadori eshop για το ακριβές κόστος των μεταφορικών και αφού συμφωνήσει θα ολοκληρωθεί η παραγγελία. Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται συνήθως σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.

 

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Όλα τα προϊόντα του καταλόγου μας που έχουν αναγραφόμενη τιμή, είναι άμεσα διαθέσιμα για αποστολή. Αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, μπορεί να έχει την ένδειξη ‘SOLD’, ‘OUT OF STOCK’ ή κάποια άλλη ένδειξη που να υποδηλώνει το γεγονός. Σε κάθε περίπτωση δεν θα έχει τιμή.

Αν από λάθος του καταστήματος ή μη έγκαιρη ενημέρωση του καταλόγου μας παραγγελθεί προϊόν που εσφαλμένα εμφανίζεται ως διαθέσιμο, το κατάστημα οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη και αυτός να αποφασίσει αν θα προχωρήσει στην εκτέλεση μερικώς ή ολικώς της παραγγελίας του.

Το κατάστημα δεν θα προχωρήσει στην αποστολή λοιπών προϊόντων της παραγγελίας εάν πρώτα δεν ειδοποιήσει τον πελάτη για τη μη διαθεσιμότητα κάποιου από τα προϊόντα της παραγγελίας.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία που υπέβαλλε ηλεκτρονικά πριν αυτή αποσταλεί. Στην περίπτωση αυτή το Yamadori eshop στα πλαίσια της καλόπιστης συναλλαγής και διάθεσης εξυπηρέτησης του πελάτη, δεν προβάλλει καμία αξίωση.

Ο πελάτης δεν μπορεί να ακυρώσει παραγγελία που έχει ήδη αποσταλεί.

Αυτό αποδεικνύεται εκ μέρους του eshop, με τον μοναδικό κωδικό αποστολής της μεταφορικής εταιρείας και την ημερομηνία έκδοσής του. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να παραλάβει την παραγγελία του και να εξοφλήσει το αντίτιμο αυτής. Σε περίπτωση που αρνηθεί, το κατάστημα έχει τo δικαίωμα να απαιτήσει την καταβολή του κόστους των μεταφορικών, τόσο της αποστολής όσο και της τυχόν επιστροφής αλλά και επιπλέον αποζημίωση για τον χρόνο που σπαταλήθηκε καθώς και την όποια φθορά των προϊόντων.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Όταν η παραγγελία εκτελεσθεί εσφαλμένα με υπαιτιότητα του καταστήματος (π.χ. παράδοση άλλου προϊόντος ή διαφορετικής ποσότητας από αυτά που παραγγέλθηκαν). Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης οφείλει εντός 2 (δύο) ημερών από την ημέρα παραλαβής να ενημερώσει το κατάστημα. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν (κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα και με τις οδηγίες του καταστήματος) εντός 4 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής και σε συσκευασία όμοια με αυτήν που στάλθηκαν και στην κατάσταση που αυτά παραδόθηκαν στον πελάτη. Το κόστος επιστροφής αναλαμβάνει το κατάστημα. Το κατάστημα στη συνέχεια οφείλει να διορθώσει την παραγγελία και να αποστείλει εκ νέου τα προϊόντα χωρίς επιπλέον χρέωση μεταφορικών προς τον πελάτη. Αν τα προϊόντα που εξ αρχής είχε παραγγείλει ο πελάτης, δεν είναι πλέον διαθέσιμα για αποστολή, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει κάποιο άλλο προϊόν ίσης αξίας ή να λάβει πίσω τα χρήματα που έχει καταβάλει.

 

Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν παραδοθεί αλλοιωμένο ή κατεστραμμένο στον πελάτη τότε αυτός οφείλει να ενημερώσει άμεσα (αυθημερόν της παραλαβής) το κατάστημα, για το γεγονός. Κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα οφείλει να αποστείλει στην ηλεκτρονική δ/νση του καταστήματος με email, ψηφιακή φωτογραφία του αλλοιωμένου ή κατεστραμμένου προϊόντος.

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του αλλοιωμένου ή κατεστραμμένου προϊόντος με άλλο όμοιο (εάν υπάρχει διαθέσιμο) ή παρόμοιο ίσης αξίας. Το κατάστημα θα επιβαρυνθεί το κόστος των μεταφορικών του νέου προϊόντος. Επίσης ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων της αξίας του αλλοιωμένου ή κατεστραμμένου προϊόντος.

Στην συνέχεια το κατάστημα θα αποφασίσει αν απαιτείται αποστολή ή όχι του προϊόντος από τον πελάτη προς το κατάστημα. Τα έξοδα της αποστολής, μόνο εάν τη ζητήσει το κατάστημα, θα επιβαρύνουν το κατάστημα. Στην περίπτωση που το κατάστημα δεν επιθυμεί την επιστροφή του προϊόντος και ο πελάτης το πράξει μονομερώς, τότε το κατάστημα έχει δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή και να ζητήσει την εκ νέου επιστροφή στον πελάτη.

 

 

Ειδικά για τα pot (γλάστρες)

Λόγω του ότι τα pot είναι κεραμικά αντικείμενα τέχνης κατασκευασμένα στο χέρι και όχι από μηχανήματα, δεν θεωρούνται αλλοιώσεις ή ελάττωμα τυχόν ατέλειες ή ανωμαλίες στην επιφάνεια, στο σχήμα, στο χρώμα και στη μορφή τους.

  

Εάν για λόγους ανωτέρας βίας (καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) η παράδοση προς τον πελάτη καθυστερήσει τότε το κατάστημα θα ενημερώσει τον πελάτη για το γεγονός και για τον εκτιμώμενο νέο χρόνο παράδοσης και ο πελάτης έχει το δικαίωμα να αποφασίσει εάν επιθυμεί να ολοκληρώσει την παραγγελία ή να την ακυρώσει.

 

Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν επειδή άλλαξε γνώμη και χωρίς αυτό να εμπίπτει στις παραπάνω περιπτώσεις, τότε οφείλει να ενημερώσει αυθημερόν της παραλαβής το κατάστημα και να επιστρέψει εντός 4 εργάσιμων ημερών με οποιοδήποτε τρόπο κρίνει αυτός καλύτερο

το προϊόν όπως το παρέλαβε και χωρίς να το έχει χρησιμοποιήσει. Μετά την παραλαβή από το κατάστημα και την διαπίστωση της καλής  κατάστασης του προϊόντος ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει κάποιο άλλο προϊόν ίσης αξίας και θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων.

Σε περίπτωση που το προϊόν προς αλλαγή φτάσει στο eshop σε κακή κατάσταση ή χρησιμοποιημένο τότε θα αποσταλεί πίσω στον πελάτη ο οποίος θα χρεωθεί και το κόστος τον μεταφορικών. 

 

Ειδικά στην περίπτωση δέντρων bonsai και λόγω της φύσης του προϊόντος.

Τα δέντρα bonsai αποστέλλονται ειδικά συσκευασμένα και με πολλαπλές προστατευτικές στρώσεις ώστε να μην κινδυνεύουν από τυχόν κακή μεταχείριση του δέματος κατά την μεταφορά. Έχουν πάντα την ένδειξη TOP στο επάνω μέρος της συσκευασίας ώστε ο πελάτης να μπορεί να την αποσυσκευάσει εύκολα. Αν παρ’ ελπίδα ένα bonsai διαπιστωθεί, κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, ότι έχει ταλαιπωρηθεί κατά τη μεταφορά, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα και αυθημερόν της παραλαβής, με το κατάστημα και να αναφέρει το γεγονός. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης αποστέλλει ψηφιακές ευκρινείς φωτογραφίες στην ηλεκτρονική δ/νση του καταστήματος και κατόπιν συνεννόησης πάντα με το κατάστημα και όχι μονομερώς οφείλει να το επανασυσκευάσει και να το επιστρέψει, με τις οδηγίες, και μόνο, του καταστήματος για τον τρόπο και την διαδικασία αποστολής. Αν ο πελάτης προβεί σε επιστροφή με άλλη εταιρεία πέραν αυτής που θα του υποδείξει το κατάστημα ή και ακόμα με την αυτή εταιρεία, μονομερώς, χωρίς τη συνεννόηση με το κατάστημα, τότε το κατάστημα έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή και ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με το κόστος όλων των μεταφορικών και επίσης θα χάσει το δικαίωμα επιστροφής της αξίας της αγοράς του.     

 

 

ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Το Yamadori eshop με την εξειδίκευση, τη γνώση και την εμπειρία του εγγυάται ότι όλα τα bonsai που διαθέτει προς πώληση ανεξαρτήτως είδους και τιμής, είναι σε άριστη κατάσταση και έχουν δεχθεί τη πλήρη φροντίδα και περιποίηση από εμάς μέχρι να φτάσουν στον πελάτη.

 

Ο πελάτης έχοντας επίγνωση ότι αγοράζει έναν ζωντανό οργανισμό όπως είναι ένα φυτό bonsai αναλαμβάνει και την πλήρη ευθύνη συντήρησης και περιποίησής του, με τα μέσα και τις τεχνικές που αυτός νομίζει κατάλληλα.

 

Ειδικότερα για τα δέντρα bonsai.

Κάθε bonsai που διαθέτουμε στο κατάστημά μας είναι μοναδικό.

Έχει φωτογραφηθεί από εμάς και απεικονίζεται στους καταλόγους μας στην πραγματική του κατάσταση. Ενδέχεται λόγω εποχής και λόγω του φυσικού κύκλου ζωής ανά εποχή του κάθε δέντρου, να υπάρχουν διαφορές από την εικόνα που εμφανίζεται στους καταλόγους μας. Το Υamadori-eshop επιδιώκει κάθε bonsai στην κύρια και αντιπροσωπευτική φωτογραφία του καταλόγου να εμφανίζεται με την τρέχουσα μορφή του. Επίσης στην σύντομη περιγραφή του εκάστοτε bonsai ενημερώνουμε για το είδος, την ποικιλία, τις διαστάσεις δέντρου και pot (γλάστρας), και κυρίως για το εάν το bonsai θεωρείται indoor (εσωτερικού χώρου) ή outdoor (εξωτερικού χώρου).

Εάν ο πελάτης έχει κάποια απορία ή αμφιβολία σχετικά με το προϊόν που επιλέγει, οφείλει να απευθύνεται στο eshop το οποίο είναι πάντα πρόθυμο να απαντήσει.

 

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Το περιεχόμενο του δικτυακού μας τόπου, αποτελεί αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας και διέπεται από τις εθνικές και διεθνείς διατάξεις περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας, με εξαίρεση τα ρητώς αναγνωρισμένα δικαιώματα τρίτων. Aπαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση(download), τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά

ή περιληπτικά χωρίς τη ρητή προηγούμενη έγγραφη συναίνεση του δικαιούχου. Απαγορεύεται ρητά η χρήση φωτογραφιών των καταλόγων μας ως δείγμα είδους. Οι χρήστες του δικτυακού μας τόπου μπορούν να διαμοιράζουν-κοινοποιούν, περιεχόμενό του, αυτούσιο και όχι παραποιημένο ή αλλοιωμένο, κάνοντας χρήση των ειδικών εικονιδίων κοινοποίησης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πάντα με αναφορά στην πηγή προέλευσης του περιεχομένου.

 

Yamadori eshop

 

  

©Yamadori eshop     από το 2013                        yamadorieshop@gmail.com                           Ελλάδα -  mob:6947839534

  • Instagram Social Icon
  • Facebook Social Icon